POT. I edycja Konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny

2003: przyznano 21 Certyfikatów

Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej na Najlepszy Produkt Turystyczny ma charakter promocyjny. Dzięki niemu produkty turystyczne powinny zyskać w sensie marketingowym i w odbiorze społecznym. Certyfikaty staną się paszportem otwierającym dostęp nagrodzonym produktom do wielokierunkowych działań promocyjnych i marketingowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Do jego pierwszej edycji zgłoszonych zostało 156 produktów.

9 września 2003 roku Kapituła Konkursu w składzie: Daniel Passent (przewodniczący, tygodnik „Polityka”), Bogdan Błaszczyk (poseł, przewodniczący Parlamentarnego Zespołu Turystyki), Jan Wysokiński („Rynek Turystyczny”), Romuald Bokun (TVP 3), Karolina Jaroszewicz (tygodnik „Newsweek”), Jerzy Walasek (POT) przyznała 21 Certyfikatów Polskiej Organizacji Turystycznej za stworzenie produktów, które w istotny sposób przyczyniły się do zwiększenia przyjazdów turystycznych do Polski lub do zwiększenia uczestnictwa w turystyce krajowej. Nagrody wręczono podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel.

Certyfikaty POT otrzymali: Międzynarodowe Targi Chleba, Miasteczko Western City, Podziemna Trasa Turystyczna „Kopalnia Złota”, Spektakl operowy „Gioconda” Amilcare Ponchielliego (woj. dolnośląskie); Bunkry i nietoperze, Przystanek Woodstock w Żarach (woj. lubuskie); Festiwal Kultury Żydowskiej, Gra terenowa „W poszukiwaniu skarbu Inków” (woj. małopolskie); Podlaski Szlak Bociani, Jantarowy Kasztel, 7-dniowa wycieczka rowerowa po Puszczy Białowieskiej „Wśród żubrów” (woj. podlaskie); Zamek w Gniewie, Jarmark Św. Dominika, Zabytkowy Kompleks Pocysterski w Pelplinie, Gra przygodowa w Zamku Malbork „Uczta u Wielkiego Mistrza” (woj. pomorskie); Zabrze – miasto turystyki przemysłowej (woj. śląskie); Dymarki Świętokrzyskie, Kurozwęki – pałac, bizony i arabskie konie (woj. świętokrzyskie); Karczma Warmińska w Gietrzwałdzie (woj. warmińsko-mazurskie); Szlak kajakowy „Wałecka Pętla Kajakowa”, Golf – produkt turystyczny Pomorza Zachodniego (woj. zachodniopomorskie).

Produkty takie będą m.in. prezentowane w wydawnictwach POT publikowanych w wysokich nakładach. W celu ich prezentacji dystrybucja materiałów promocyjnych o produktach nagrodzonych Certyfikatem POT prowadzona będzie przez Polskie Ośrodki Informacji Turystycznej w 12 krajach. Zostaną również zorganizowane imprezy studyjne z udziałem dziennikarzy polskich i zagranicznych.

Poniżej, w pojedynczych prezentacjach przedstawiamy wszystkie nagrodzone produkty.

Dodaj jako zakładke w Google Dodaj jako zakładke w Ms Live Dodaj jako zakładke w Wykop Dodaj jako zakładke w Gwar Dodaj jako zakładke w Digg Dodaj jako zakładke w Delicious Dodaj jako zakładke w Reddit